کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316420 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن گوگل فیت بازطراحی شده منتشر شد

به گزارش سافت گذر، اپلیکیشن گوگل فیت بازطراحی شد تا پاسخگوی نیاز کسانی باشد که علاقه وافری به بررسی فعالیت های ورزشی خود دارند. از مدت ها پیش انتظار می رفت این اتفاق رخ دهد زیرا بسیاری ها منتظر اضافه شدن امکانات کاربردی به این برنامه بودند.

گوگل گوگل فیت WearOS Google Fit سیستم عامل WearOS

حالا در هوم اسکرین نقاط داده ای وجود خواهند داشت که نوعی هاب برای اپلیکیشن ها و دستگاه ها متصل به حساب می آیند. ضمن اینکه خلاصه ای از آمار و فعالیت هایی که انجام داده اید را می توانید با یک نگاه مشاهده کنید. قسمت های جدید صفحه اصلی هم شامل اطلاعات استراحت روزانه، فعالیت های ورزشی اخیر، وزن و فشار خون می باشند.

قابلیت بررسی وضعیت خواب هم حالا برای برخی ساعت های هوشمند جامع تر شده بنابراین می توانید مراحل خواب را مشاهده کرده و هدف از استراحت کردن را نیز مشخص کنید. این ویژگی در آینده به دستگاه ها و نرم افزارهای بیشتری خواهد آمد.

اپلیکیشن گوگل فیت همچنین، اجازه مشاهده خلاصه ای از پیاده روی یا دو به همراه علائم مربوطه را در نقشه خواهد داد. به علاوه، می توانید آمار، مسیرها و یا تصاویر را از گوگل فیت در شبکه های اجتماعی یا اپلیکیشن های پیام رسان اشتراک گذاری کنید.

گوگل گوگل فیت WearOS Google Fit سیستم عامل WearOS

در ساعت های هوشمند که سیستم عامل WearOS دارند، قابلیت Google Fit Workouts میانبری برای مشاهده جدیدترین فعالیت ها خواهد داشت. ضمناً، همزمانی که دارید ورزش می کنید نیز می توانید داده های لازم را در هوم اسکرین ببینید. به علاوه، امکان تعیین هدف و دریافت هشدار سرعت نیز فراهم شده است.

قابلیت نمایش وضعیت جوی نیز بهبود یافته تا هم ظاهر جدیدتری داشته باشد و هم جزئیات بیشتری از وضعیت آب و هوایی مرتبط را نشان دهد و در صورت نیاز پیام های هشدار را پخش کند.

در نهایت، قسمت جدید Breathe به شما کمک خواهد کرد تا قسمت های مربوط به تمرینات هوازی را مشاهده کنید. در پایان هم می توانید خلاصه ای از تعداد ضربان قلب و لحظات مرتبط با نفس گیری را مشاهده کنید.

همه امکانات گفته شده طی روزهای آتی به گوگل فیت خواهند آمد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48055 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/28 تعداد مشاهده: 2283
سافت گذر